Vanwege het Coronavirus neemt Pola Zevenaar diverse maatregelen. We volgen hierbij de richtlijnen van het RIVM. Hieronder nemen we je mee in onze maatregelen. Let op! Dit bericht wordt regelmatig bijgewerkt. 

Update 1-juli-2020

Per 1 juli gaan wij als Pola het onderhoud bij particulieren weer inplannen, daarbij nemen wij uitgebreide voorzorgsmaatregelen voor u en onze veiligheid.

Onderstaande maatregelen zijn daarom nog steeds van toepassing

Maatregelen Pola Zevenaar

Zoals u op het bericht op onze voorpagina heeft gelezen, geldt voor onze particuliere klanten dat wij alleen acute werkzaamheden verrichten. Denk hierbij aan storingen die niet kunnen wachten. Niet-acute werkzaamheden worden uitgesteld. 

Het werk bij onze zakelijke klanten gaat zoveel mogelijk door. Om dit goed en veilig te doen, hebben duidelijke afspraken gemaakt met onze monteurs en opdrachtgevers. Onze afspraken zijn gebaseerd op het beleid van het RIVM aangevuld met instructies van Techniek Nederland, onze afspraken zijn als volgt: 

  • Onze collega’s schudden geen handen en bewaren tenminste 1,5 meter afstand  
  • Onze collega’s volgen de hygiëne-maatregelen van het RIVM 
  • Onze collega’s nemen geen eten en drinken aan 
  • Onze collega’s blijven thuis bij (milde) verkoudheidsklachten of wanneer zij of hun huisgenoten positief zijn getest op Corona.  
  • Wij voeren alleen acute werkzaamheden uit bij particulieren thuis en volgen hierbij een aangepast protocol dat wij vooraf telefonisch met u bespreken. (vervallen per 1-6-20)
  • Wij voeren alleen acute werkzaamheden uit in specifieke hoog-risico-omgevingen zoals zorginstellingen (verzorgingshuizen, ziekenhuizen etc.) (vervallen per 1-6-20)
  • Vergaderingen stellen we uit of doen we digitaal. Indien bij elkaar komen strikt noodzakelijk is, doen we dat met niet meer dan 10 personen en behouden we altijd 1,5 meter afstand. 
  • Onze collegarespecteren de protocollen van onze opdrachtgevers, mits deze niet in strijd zijn met de richtlijnen van het RIVM.  
  • Onze collega’s op kantoor werken zoveel mogelijk thuis, of op gepaste afstand van elkaar. 
  • Werkbonnen worden niet meer ondertekend op het touchscreen van onze monteurs. Er wordt gevraagd naar de naam van de klant die de technicus dan zelf zal noteren. 

 Heeft u zelf nog vragen of aandachtspunten? Neem dan contact op met uw contactpersoon bij Pola